Elan zdaj razvija svojo linijo koles. To je del strategije razvoja blagovne znamke, ki želi nasloviti potrošnike, ki se zavedajo trajnosti in cenijo čas v naravi. Elanova želja je z električnimi kolesi zamenjati motorne oblike prevoza, spodbujati trajnost in omogočiti raziskovanje gorskih območij na bolj zdrav način.

Elanova kolekcija koles obsega klasična in električna kolesa, prilagojena gorskemu alpskemu svetu. Z električnimi kolesi so razvili dva modela. Prvi je namenjen zahtevnejšim uporabnikom, ki iščejo agilno kolo, ki je zanesljivo na spustih in hitro na vzponih. Drugi model je oblikovan z vsestranskostjo, vzdržljivostjo in enostavno uporabo v mislih, za širok spekter uporabnikov.
Cene se gibljejo med 800 in 2800 evrov za klasična kolesa, medtem ko so električna kolesa cenovno postavljena med 4000 in 7000 evrov. Elan želi ponuditi nekaj za vsakega, od začetnikov do naprednejših kolesarjev.
Elan bo svojo linijo koles sprva uvedel regionalno, začenši na slovenskem trgu, nato pa bo razširil ponudbo na sosednje trge in v Alpe. Klasična kolesa so že na voljo, medtem ko se pričakuje, da bodo e-kolesa na voljo prihodnje leto.
Elanova ambasadorja Bojan Križaj in Filip Flisar sta poudarila, da so kolesa namenjena širokemu krogu ljudi, ki uživajo v rekreativnem kolesarstvu. Tako je Elan uspešno vstopil v pravo tržno nišo.
Elan ne načrtuje vstopa v druge športne segmente, ampak se želi osredotočiti na smučarsko opremo in kolesarstvo. Zanesljivost in inovativnost, ki ju je Elan pokazal v smučarski industriji, zdaj prenaša tudi na svet kolesarstva.