Za boljšo prebavo – katera živila spodbujajo prebavo?

Obstaja vrsta živil s katerimi lahko spodbudite vašo prebavo in tako lažje preživite posledice praznične polne mize pa tudi vseh piknikov, rojstnih dni, poznih večerij in ostalih razvad, ki se nam tako pogosto pač zgodijo. Katara živila so torej dobra zame?

Živila z veliko vlakninami

Začeli bomo kar pri tem, kar nam pogosto manjka. Ob poplavi živil ne manjka kalorij, maščob in beljakovin pa tudi ogljikovih hidratov ne. Zmanjka pa vlaknin s katerimi prebava naredi čudeže. Kako to hitro rešiti? Obogatite jedilnik z jabolki, hruškami, pomarančami, malinami. Hrana bo lažje zdrvela skozi prebavni trakt.

Stročnice, recimo fižol

Ja, povsem preprosta živila so to. Pa tako hranljiva in mnoga pomagajo pri zmanjšanju vnosa mesa. Ampak delujejo tako običajna, da so včasih kar po krivem spregledana, čeprav so tudi dokaj cenovno ugodna. Začnimo kar s fižolom. Povsod ga prodajajo, samo odločiti se moramo, da ga dodamo v svojo dieto. Enako velja za lečo, čičeriko in ostale stročnice. Večino jih prodajajo tudi že kuhanih, v konzervah, kar nam omogoča, da obogatimo svoje jedi na enostaven in hiter način.

Listnata zelenjava

Ne bo šlo brez špinače, veste. Pomagate si tudi z blitvo, ohrovtom in listnatim ohrovtom. Precej vlaknin, mineralov, vitaminov. Listnata zelenjava tudi spodbuja prebavo, lahko zmanjšuje tudi vnetja v prebavnem traktu.

Ingver

Z ingverjem je tako, da ga imate radi ali pa vas moti. Vseeno ga skušajte uporabljati, svežega in v suhem stanju. Vsebuje snovi za boljšo prebavo zato je manj napenjanja.

Oreščki in semena

Pri izbiri teh ne bo problema. Samo nabavite sončnična semena, bučnice, lanena semena, chia semena, mandlje, arašide..

Pomembno je tudi piti zadostno količino vode, saj hidracija igra ključno vlogo pri uravnavanju prebavnega sistema.